22.2.06

Ένα σχόλιο για την Κυβερνητική Πολιτική.

με το ψάρεμα , θα έρθει και η θάλασσα

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Kαι τα νερά που θα΄ρθουν θα τα ξεπλύνουν όλα ή θα τα πλημμυρίσουν όλα;

manosantonaros είπε...

Να δεις πώς το λένε οι Κινέζοι αυτό με τη φωτογραφία και τις 1.000 λέξεις!!!

Xνούδι είπε...

την ντροπή πάντως δεν θα την ξεπλύνουν ούτε χείμαροι.

Καλημέρα σας :(

Marialena είπε...

Δεν ξέρουμε που μας παν τα δέκα, κοινώς! Αφού δεν ήξεραν δεν ρώταγαν πριν αναλάβουν τη διακυβέρνηση? Απορία ψάλτου βηξ!
Σ' ευχαριστώ για το σχόλιο που με βρίσκει κατά πολύ σύμφωνη στο δημοσίευμά μου για τη διεκδικητικότητα. Καλημέρα, Μ.

manosantonaros είπε...

Φυσικά και τον ακούω να γελάει. Μια φορά θα σου πω πως με ...μάλωνε φτιάχνοντας μια γελοιογραφία (π.χ. εναν με έναν ρόπαλο να λέει: Θα σου σπάσω στο κεφάλι αν ξαναργήσεις) και την άφηνε στο μαξιλάρι μου. Κάτι μου'κανε αυτό. Ετσι;
Επ'ευκαρία: Ημουν ο τελευταίος διευθυντής του Ρομάντζου.
Να'σαι και συ πάντα καλά!

Ανώνυμος είπε...

Γιατί μου ζητάς να σχολιάσω κάτι, που έτσι κι αλλιώς θα τύχει της καθολικής αποδοχής της πλειοψηφίας των ηλιθίων που ψηφίζουνε τους "λίγους" που αποφασίζουνε για τις τύχες των πολλών.....γιατί Γιώργο; δεν έχεις ακούσει ότι η σιωπή είναι η πιο τέλεια έκφραση της περιφρόνησης........

Markos είπε...

Αμα έχεις συνηθίσει να σκέπτεσαι θετικά, βλέπεις ολόκληρο ωκεανό (για τους άλλους)...

Ανώνυμος είπε...

η διακυβέρνηση Καραμανλή δεν είναι παρά μία πρώτη ερωτική επαφή δύο ελεύθερων ανθρώπων. η διακυβέρνηση του Γιωργάκη θα είναι μία γκόμενα υπόλοιπο από γυναίκα, χαζή και χοντρή που θα χορταίνει με τα τίποτα όλων των διαστροφών που καθηλώνουν.

JustAnotherGoneOff είπε...

Κάποιος "σάλταρε" τελείως... άφησε απέξω τον Αλέκο Παπαρήγα και την Αλεξία Αλα-βάλανου. Ύποπτο.

manosantonaros είπε...

Φυσικά και το είδα το σχόλιο για το bar με πιάνο. Έιχα την ελπίδα ότι εσύ δεν θα είχες προσέξει ότι έκανα την πάπια.
Μια από τι μεγάαααααααααλες μου στεναχώριες είναι ότι δεν παίζω κανένα μουσικό όργανο. Εχω έναν ξάδελφο που στο πιάνο από πιτσιρικάς έπαιζε ό,τι άκουγε. Με την μία. Τον αγαπούσα και τον μισούσα ταυτόχρονα γι' αυτό. Μέχρι που του είπαν κάτι συμμαθητές του στο Βαρβάκειο ότι "μόνο τα κορίτσια παίζουν πιάνο" και το'κοψε μαχαίρι΄κι έγινε ....δικηγόρος. (Απίστευτο).
Τραγουδάω σχετικά καλά (Τρίχες δηλαδή), αλλά αυτό είναι όλο.Θα έδινα πολλά πράγματα για να πατάω σωστά τα πλήκτρα ενός πιάνου ή τις χορδές μιας κιθάρας, αλλά δεν μου έκατσε ποτέ.
Στα τόσα χρόνια που έκανα ραδιόφωνο με τα ακουστικά μου γεμάτα μουσική, μπήκα πιο βαθειά μέσα της... σφηνώθηκαν στο μυαλό μου΄νότες, όργανα και ρυθμοί...και αγαπώ τον Πάριο γιατί κάποτε που του παραπονέθηκα ότι δεν παίζω μουσικό όργανο μου είπε: "Πώς δεν παίζεις!!! Παίζεις δίσκους!"
Οπως βλέπεις χρειάσθηκαν τόσες παράγραφοι για να γράψω ότι σε ζηλεύω ΦΡΙΚΤΑ για εκείνες τις βραδιές σου στα bar με πιάνο.
(Κοίτα να δεις φίλε μου, που εγώ τα κουτάλια τα χρησιμοποιώ μόνο στην σούπα!)

Ανώνυμος είπε...

God is a Concept by which
we measure our pain
I'll say it again
God is a Concept by which
we measure our pain
I don't believe in magic
I don't believe in I-ching
I don't believe in Bible
I don't believe in Tarot
I don't believe in Hitler
I don't believe in Jesus
I don't believe in Kennedy
I don't believe in Buddha
I don't believe in Mantra
I don't believe in Gita
I don't believe in Yoga
I don't believe in Kings
I don't believe in Elvis
I don't believe in Zimmerman
I don't believe in Beatles
I just believe in me...and that reality

The dream is over
What can I say?
the Dream is Over
Yesterday
I was the Dreamweaver
But now I'm reborn
I was the Walrus
But now I'm John
and so dear friends
you'll just have to carry on
The Dream is over

John Lennon-God

asxeto me to thema alla.....proswpika ipoklinomai stus stixus...
eilikrina pistevo oti afto to kommati tha eprepe na prossferete os iatriki sidagi!

manosantonaros είπε...

Ρε συ, είναι μεγάλη τιμή είναι αυτρη που μου κάνεις. Το καταλαβαίνεις; Εγώ πάντως το καταλαβαίνω μια χαρά Thnx

hardrain είπε...

Μάνο, υπερβάλλεις! Το διάβασα πάντως χτες στον αέρα και είχε μεγάλη ανταπόκριση από ανθρώπους που τηλεφώνουσαν στην εκπομπή και σκασμένοι στα γέλια έλεγαν το αυτό: ''ρε συ πράματι, ευτυχώς μερικά πράγματα δεν αλλάζουν ποτέ''


Neon Dreamer, πάλι -ως συνήθως δηλαδή, είσαι μέσα στο μυαλό μου, ή εγώ στο δικό σου ή και τα δυο ταυτόχρονα δηλαδή. Για κάποιον λόγο, αυτό το περίπου ξεχασμένο τραγούδι του Lennon το βάζω εδώ και κάποιο καιρό συνέχεια στις εκπομπές μου...! ;-)))

Ανώνυμος είπε...

Enjoyed a lot! Polaroid digital 320 camera Part for kenmore refrigerator 2002 honda vtx specs accutane package insert culinary schools evista University of phoenix online fax number audio conferencing Online dvd players patent info generic protonix Kia rio dip stick funny t shirt mortgage brokers Virginia trip insurance Aston martin intake manifold How does a cell phone function Free + mature + mpg