Το θέμα της απομάκρυνσης της κυρίας Κορομηλά από την Ελληνική Ραδιοφωνία μετά από 31 χρόνια συνεργασίας απασχόλησε και αυτές τις σελίδες όπως και πλείστες άλλες στον ηλεκτρονικό τύπο-και όχι μόνο.
Έχοντας συνεργαστεί για μεγάλο διάστημα με την Ελληνική Ραδιοφωνία στο παρελθόν, γνωρίζοντας κάποια πράγματα και κάποια πρόσωπα (όχι όλα τα πράγματα και όχι όλα τα πρόσωπα βέβαια) θα ήμουν ψεύτης αν έλεγα πως δεν διατηρώ (ακόμα) κάποιες ελπίδες , πως, η ΕΡΑ θα παίξει κάποια στιγμή το ρόλο που οφείλει και που δεν μπορούν οι ιδιωτικοί σταθμοί.
Και εννοώ εκείνο το ρόλο που ονομάζουμε Παιδευτικό.
Η είδηση της απομάκρυνσης της κας Κορομηλά «μου ήρθε πολύ ξαφνική» και ως κεραυνός εν αιθρία, γνωρίζοντας αφ ενός τη σοβαρότητα της δουλειάς της και, αφ ετέρου την με συνέπεια αποστασιοποίησή της από ποικίλους κύκλους υμετέρων, ημετέρων και πάσης φύσεως «δικών» και «κολλητών».
Μετά από τις πρώτες μέρες (που εγώ έμαθα τα νέα) και αφού έκανα την πρώτη αρκετά θυμωμένη δημοσίευση, αποφάσισα να σηκώσω το τηλέφωνο στη Λευκωσία και να επικοινωνήσω με την Αθήνα με κάποιους ανθρώπους που γνωρίζουν πολύ καλά τα της Ελληνικής Ραδιοφωνίας και Τηλεοράσεως.
Από αυτούς λοιπόν μεταφέρω εδώ ορισμένα πράγματα που έμαθα και το κάνω αυτό γιατί απλά δεν τα είδα πουθενά αλλού δημοσιευμένα είτε σε έντυπη μορφή είτε στο διαδίκτυο.
Σύμφωνα λοιπόν με ασφαλέστατες πηγές (για να κάνω και χρήση της δημοσιογραφικής γλώσσας) από την ΕΡΑ μαζί με την κυρία Κορομηλά απομακρύνθηκαν επίσης ο ποιητής και στιχουργός κος Μάνος Ελευθερίου, ο στιχουργός κος Κώστας Τριπολίτης,η κυρία Μαριανίνα Κριεζή και αρκετοί ακόμα συνεργάτες της Ραδιοφωνίας.
Απορία δική μου σε αυτό το σημείο, είναι το γιατί δεν υπήρξε η παραμικρή αντίδραση και για τους υπόλοιπους, αλλά δε νομίζω πως θα λάβω απάντηση σε αυτό.
Η ουσία των όσων προέκυψαν, είναι πως η απομάκρυνση των συγκεκριμένων συνεργατών, δεν αποφασίστηκε στην Αγία Παρασκευή, στην έδρα της ΕΡΤ αλλά από πρόσφατο Προεδρικό Διάταγμα, νόμο του Κράτους δηλαδή, που ορίζει τι μπορεί και τι δεν μπορεί να ισχύει όταν όσοι έχουν Συμβάσεις Έργου με τις εταιρείες του Δημοσίου ξεπερνούν τα 2 χρόνια εργασίας σε αυτές:
Το Π.Δ. προβλέπει κατηγορηματικά στην περίπτωση αυτή, διακοπή συνεργασίας
Σύμφωνα με όσα έχω μάθει, η ΕΡΑ αναζητεί μία φόρμουλα συνεργασίας με όλους όσους αναγκάσθηκε να διακόψει συνεργασία λόγω του Π.Δ γιατί (σύμφωνα πάντα με τα όσα μου μεταφέρθηκαν) η ίδια η Διοίκηση της Ραδιοφωνίας, θεωρεί την απουσία τους από το πρόγραμμά της ως «μεγάλη απώλεια» και «πλήγμα στην προσπάθεια για ποιότητα».
Αυτό που μου τονίσθηκε έντονα, είναι πως η ΕΡΑ βρέθηκε αιφνιδιασμένη από ένα πολύ πρόσφατο Π.Δ. και δεν είχε άλλη επιλογή, γιατί ως εταιρία του Δημοσίου δεν έχει άλλο δρόμο παρά αυτόν της εφαρμογής του νόμου.
Κανείς, εύλογα μπορεί να αναρωτηθεί για όλη αυτή τη διαδικασία που οδήγησε στο συγκεκριμένο Προεδρικό Διάταγμα.
Κανείς επίσης μπορεί να αναρωτηθεί γιατί όλες αυτές οι «λεπτομέρειες» δεν έγιναν γνωστές επισήμως από την Ελληνική Ραδιοφωνία.
Κανείς μπορεί εύκολα να οδηγηθεί σε γρήγορα συμπεράσματα του τύπου «η δεξιά είναι πάντα δεξιά».
Δεν ξέρω, δεν θέλω να βγάλω συμπεράσματα.
Το σημείωμα αυτό, το γράφω και το ανεβάζω στις σελίδες μου για δυο λόγους.
1. γιατί πάντα υπάρχει και άλλη πλευρά στα πράγματα και οφείλουμε να την προβάλλουμε εξ ίσου και,
2.γιατί , κακά τα ψέματα, αν η ΕΡΑ και οι άνθρωποί της (κάποιοι την υπηρετούν διοικητικά πάνω από δυο δεκαετίες) είναι ειλικρινείς όταν λένε πως το Διάταγμα πλήττει το κύρος τους, τότε μάλλον οφείλουμε να σταθούμε κριτικά δίπλα τους , αντί να τους «πυροβολούμε» άκριτα.
Τέλος, σαν άνθρωπος που έχει ζήσει το «ψώνιο» των ανθρώπων της ΕΡΑ –τεχνικών και παραγωγών και την αγάπη τους για το ραδιόφωνο, αλλά και σαν επαγγελματίας που έζησε τον αγώνα για την Ελεύθερη Ραδιοφωνία και τη απόλυτη εμπορευματοποίησή της στη συνέχεια, επιθυμώ σφόδρα αυτή η υπόθεση να έχει μία καλή κατάληξη που να μην αδικεί καμία πλευρά.
Και, να δοθεί μία πλήρης αναφορά για το συγκεκριμένο Προεδρικό Διάταγμα, των σκοπών του και του σκεπτικού του.
Και ας μην πει ο κύριος Ρουσόπουλος πως δεν γνώριζε ποιοι θα θιχτούν από το Διάταγμα, γιατί κανείς δεν θα τον πιστέψει (για άλλη μία φορά).
Τα παραπάνω, απαλύνουν πολύ τις εντυπώσεις που μας δημιουργήθηκαν στην αρχή για την ΕΡΑ . Όχι όμως και τη διαδικασία κοινοποίησης της διακοπής συνεργασίας , όπως τουλάχιστον την περιγράφει η κα Κορομηλά στην επιστολή της.
Γιατί, κατά τη γνώμη μου, έναν άνθρωπο που επί 31 χρόνια έχει προσφέρει έργο, δεν τον απομακρύνεις τηλεφωνικά μέσω μίας γραμματέως.
UPDATE
Μεταφέρω εδώ, αντί άλλου επιλόγου –μέχρι νεωτέρας τουλάχιστον-το σημερινό διαφωτιστικό σχόλιο του cyrusgeo. Κατά τη γνώμη μου, φέρνει τα πράγματα σε μία πολύ πιο ρεαλιστική ματιά, χρήσιμη σε όλους μας. Και, βεβαίως, συμφωνώ με την τελευταία παράγραφο της παρέμβασής του.
cyrusgeo said...
Σύμφωνα με το Προεδρικό Διάταγμα, το οποίο δεν είναι καθόλου
"φωτογραφικό", αλλά εκδόθηκε για να εφαρμόσει σχετική ευρωπαϊκή οδηγία, όποιοι
συμβασιούχοι έργου πληρούν τα απαραίτητα κριτήρια γίνονται συμβασιούχοι αορίστου
χρόνου (η διαδικασία βρίσκεται σε εξέλιξη). Όποιοι δεν τα πληρούν, αλλά
κρίνονται απαραίτητοι στην εταιρία, θα υπογράφουν 8μηνες συμβάσεις έργου, ώστε να μην μπορούν στο μέλλον να διεκδικήσουν "μονιμοποίηση".Ο τρόπος, πάντως, με τον οποίο απομακρύνθηκε η κ. Κορομηλά, δεν ήταν και ο κομψότερος...
27 σχόλια:
δεν πιστεύω να πειράζει που σε έκανα link από εμένα Το βρήκα πολύ ενδιαφέρον όμως.
Θα μου επιτρέψετε κ.Πήττα, να σας συγχαρω για τον τροπο που κοιτάτε τα πραγματα και για την εμμονή σας στην ισορροπία και την αλήθεια. Μια προσεκτική ανάγνωση και των δυο σας ποστ δινει μια σφαιρική καλοπροαίρετη αλλά και αυστηρή ματια στην υπόθεση αυτή. Δεν ξερω αν είσαστε δημοσιογράφος, παντως το ήθος σας είναι σπάνιο και ξένο νομίζω για τα ελληνικά δεδομένα δυστυχώς. Αυτό δεν το λεω βεβαια μονο για τα τελευταία σας κείμενα, αλλά για το σύνολο. Τελικα , αυτό που μένει είναι να εξηγηθεί η σπουδή και η βιασύνη για τον συγκκριμένο νόμο και την άμμεση εφραμογή του από την ραδιοφωνία.
Νικος Καπερναρος
Πράγματι υπάρχει ένας νόμος που δημιουργεί προβλήματα. Ήδη οι τρεις μεγαλύτερες ενώσεις συντακτών έχουν ξεσηκωθεί γιατί πέρα από τους καλούς ραδιοφωνικούς παραγωγούς απολύθηκαν και πολλοί δημοσιογράφοι που κάλυπταν (με αναγκαστικές συμβάσεις έργου) πάγιες ανάγκες. Αρκετοί επέστρεψαν ήδη στις θέσεις τους με δικαστικές αποφάσεις, καθώς ως γνωστόν κάθε νόμος έχει και τα "παράθυρά" του.
Η σημερινή διοίκηση της ΕΡΤ υποστηρίζει ότι δεν είχε την ευθύνη όταν το "Ραδιομέγαρο" εντάχθηκε στις ΔΕΚΟ το 2002. Εν τούτοις, για να γίνει η φιέστα της Eurovision ζήτησε και πέτυχε (η ίδια διοίκηση) απαλλαγή από τον συγκεκριμένο νόμο - σκόπελο. Αν πράγματι, λοιπόν, οι διοικούντες επιθυμούν να δώσουν λύση στο πρόβλημα, δεν έχουν παρά να επαναλάβουν το "νομικοπαροιμιώδες προηγούμενο" που έφτιαξαν πριν από λίγους μήνες.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία
Μα, πραγματικά για τους άλλους γιατι δεν ακούστηκε τίποτα;
Μου κάνει και μένα εντύπωση γιατί δεν αντέδρασαν οι επίσης αξιόλογοι συνεργάτες της ΕΡΑ -ή δεν ακούστηκε/διαδόθηκε η αντίδρασή τους.
Θέλω να ελπίζω ότι η αντίδραση της κ. Κορομηλά θα ενδυναμώσει την διάθεση της διοίκησης της ΕΡΑ να αντιδράσει έναντι ενός Διατάγματος που πλήττει το κύρος της, αν πράγματι θεωρεί θεωρεί την απουσία από το πρόγραμμά της (όλων αυτών των αξιόλογων συνεργατών της) ως «μεγάλη απώλεια» και «πλήγμα στην προσπάθεια για ποιότητα».
Επειδή όλα κρίνονται εκ του αποτελέσματος, θα δούμε αν θα ξαναπροσλάβουν την κ. Κορομηλά όταν θα περάσει το μικρό εκείνο διάστημα που πρέπει να υπάρξει διακοπή. Τότε θα πως ότι πράγματι, η ΕΡΤ την ήθελε. Αλλά δεν μπορώ να είμαι τόσο νηφάλια και να πω ότι φταίει το Προεδρικό Διάταγμα. Φταίνε αυτοί που το συνέταξαν, το προώ8ησαν στη Βουλή και το ψήφισαν (λέγε με κυβέρνηση, δηλαδή).
Όταν άνθρωποι όπως η Μαριανίνα Κριεζή, ο Μάνος Ελευθερίου (ήταν τα πιο γνωστά σε εμένα ονόματα), μένουν εκτώς δημόσιας ραδιοφωνίας, από ένα Προέδρικο Διάταγμα, τότε μάλλον συντελείται από τους κυβερνώντες έγκλημα κατά του όποιου πολιτιστικού αποτυπώματος, εμφανίοζεται στην σύγχρονη κοινωνία μας. Δεν είναι η άλλη άποψη φίλε Γιώργο, κατά την δική μου οπτική είναι η μεγιστοποίηση του εγκλήματος... ή όπως πρόσφατα σε κάποια συνέντευξη του είπε ο Διονύσης Τσακνής είναι ένας από τους λόγους για να είμαι πάντα οργισμένος και πάντα απέναντι...
(c)Άγγελος
Σας ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση. Φαντάζομαι πως έναν άνθρωπο που έχει περάσει από τη ραδιοφωνία και μάλιστα επεισοδιακώς, αυτά τα γεγονότα τον καίνε πιο πολύ.
Τώρα γιατί δεν βγήκε να τα εξηγήσει αυτά η Διοίκηση; Φαίνεται πως τις Δημόσιες Σχέσεις τις κάνει κάποια φιλενάδα κάποιου μεγαλοσχήμονος και δεν το θεώρησε σκόπιμο να εκδόσει κάποιο σχετικό δελτίο...
Χωρίς να είμαι νομικός και άσχετα με το θέμα που δημιουργήθηκε ένας νόμος που να μην επιτρέπει την παράταση μιας σύμβασης έργου πλέον των δύο ετών δεν μου φαίνετει παράλογος.
Η σύμβαση έργου είναι μία απαράδεκτη σύμβαση χωρίς δώρο Πασχα-Χριστουγέννων και 13 μισθό και έχει τη λογική της παροχής έργου για συγκεκριμένο χρόνο.
Εάν ο νόμος έγινε για σταματήσει η απάράδεκτη αυτή κατάσταση των δέσμιων με σύμβαση έργου εργαζομένων με αντικατάσταση της συμβάσεως τους με αορίστου χρόνου που έχουν όλα τα παραπάνω δικαιώματα τότε ορθώς έγινε.
Αν όμως έγινε για να ξεφορτωθούν με ευσχημο τρόπο όσους δεν θέλουν τότε πράγματι η δεξιά δεν ξεχνά το παρελθόν της.
Την κα Κορομηλά ομολογώ πως δεν την ήξερα. Αλλά
Μάνος Ελευθερίου
Κώστας Τριπολίτης
Μαριανίνα Κριεζή
Είναι για μένα τον άθεο ΙΕΡΑ ΟΝΟΜΑΤΑ.
Ντροπή αν η απομάκρυνσή τους έγινε επίτηδες. Ντροπή κι αν έγινε κατά... λάθος. Ντροπή ντροπή ντροπή. Και φτώχεια... πολλή φτώχεια....
Ευχαριστώ για την ισορροπημένη ενημέρωση για ένα χώρο για τον οποίο ελάχιστα γνωρίζω. Πάντως, οι δυσμενείς εντυπώσεις μένουν για τους λόγους που αναφέρεις και εσύ. Αυτό το θέμα με τα προεδρικά διατάγματα και τους νόμους είναι για μένα χαρακτηριστικό παράδειγμα του πώς λειτουργεί ένα γραφειοκρατικό και δυσκίνητο κράτος. Δεν είναι σπάνιο το φαινόμενο των πρόχειρα συνταγμένων νόμων που προωθούνται χωρίς μελέτη του συνόλου των συνεπειών που έχουν σε όλο το πεδίο εφαρμογής τους, με αποτέλεσμα να δημιουργούν περισσότερα προβλήματα από όσα υποτίθεται ότι λύνουν. Πολυνομία - Προχειρονομία, μια ακόμη μάστιγα της Ελλάδας.
@ Σαλίγκαρε, σου έγραψα σχετικά και στις σελίδες σου, δεν υπάρχει βέβαια κανένα πρόβλημα με το λινκ . Η πληροφόρηση, είναι για να κυκλοφορεί.
@ κύριε Καπερνάρο, σας ευχαριστώ για τα λόγια σας και το ύφος σας. Πράγματι, μένει να δούμε πως θα εξελιχθεί αυτή η ιστορία και γενικότερα πως ο τόπος αυτός θα αλλάξει κάπως τη μεταχείριση που επιφυλάσσει στους ανθρώπους εκείνους που ανήκουν αποκλειστικά στο όποιο έργο έχουν επιλέξει να υπηρετήσουν.
@ oistros πολύ καίρια η επισήμανσή σας νομίζω και εγώ. Οι φιέστες όμως πάντα δικαιώνονται στην Ελλάδα, μιας που διευκολύνουν τον κόσμο να «ζει το μύθο του» απρόσκοπτα. Δυστυχώς.
@ Χαρτοπόντικα και εγώ θα ήθελα πολύ να ξέρω. Και ομολογώ πως μου δημιουργεί «περίεργες» σκέψεις αυτή η αδράνεια;…των υπολοίπων που εθίγησαν εξ ίσου καθώς και του περίγυρου.
@Ροδιά, οι πραγματικές διαθέσεις της ΕΡΑ καθώς και το μέτρο της παρεμβατικότητας των κυβερνώντων θα κριθούν (και) με αυτή την υπόθεση , πολύ σύντομα, υποθέτω μέχρι τις αρχές φθινοπώρου με το νέο πρόγραμμα.
@ advocatus diaboli, ακριβώς όπως τα λέτε.
@ Άγγελε, εγκλήματα σε βάρος του πολιτιστικού αποτυπώματος του τόπου, έχουν συντελεστεί πολλά και απείρως σοβαρότερα από αυτό. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, αυτό που με εξόργισε περισσότερο ήταν η για άλλη μία φορά απουσία ορθολογικών μηχανισμών και η με σπουδή δημιουργία ενός νομοθετικού πλαισίου που φωτογράφιζε απλά κάποιους μη αρεστούς σε κάποιους άλλους. Ας μη λησμονούμε ποτέ, πως δίπλα στους όποιους γνωστούς που απομακρύνθηκαν , έχασαν τη δουλειά τους αρκετοί άλλοι άνθρωποι που στελέχωναν τόσο τα δημοσιογραφικά τμήματα όσο κα άλλα. Και ένα από τα ερωτήματα βέβαια είναι «ποιοι άραγε περιμένουν στη γωνία για να ορμήξουν τώρα;» Μία ακόμα ιστορία για τα «δικά μας παιδιά» φοβάμαι.
@ Αθήναιε, πράγματι με «καίει» η ραδιοφωνία και κυρίως η δημόσια, γιατί πιστεύω πως ουσιαστικά είναι η μόνη που μπορεί να λειτουργήσει ως κυματοθραύστης στο σκουπιδαριό και την ευτέλεια που απλόχερα προσφέρουν οι περισσότεροι ιδιωτικοί σταθμοί. Ας μη μιλάμε για … «ελεύθερη ραδιοφωνία» καταντάει γκροτέσκο πια.
Μου δώσατε όμως Αθήναιε, την ευκαιρία να συμπληρώσω κάτι που αμέλησα να συμπεριλάβω στο αρχικό μου κείμενο.
Είναι λοιπόν , «στρατηγική απόφαση» της Διοίκησης της ΕΡΤ να μην απαντήσει σε κανένα δημοσίευμα σχετικό με την υπόθεση. Μη με ρωτάτε όμως γιατί, ούτε γνωρίζω αλλά ούτε και μπορώ να φανταστώ.
@ αθεόφοβε, αυτό που λέτε, έχει λογική. Ωστόσο τα ερωτήματα παραμένουν και επίσης, παραμένει χαρακτηριστικό το προφίλ των ανθρώπων που απομακρύνθηκαν. Μπορεί, πράγματι, η πρόθεση της Ελληνικής Ραδιοφωνίας να μην ήταν αυτή. Μπορεί, πράγματι, η Διοίκηση να εγκλωβίστηκε αιφνιδίως, σε μία απόφαση της Κυβέρνησης που σχεδιάστηκε ερήμην των παραμέτρων. Δεν είναι η πρώτη φορά στην Ελλάδα που γίνεται κάτι τέτοιο. Νομίζω, πως σύντομα «θα δείξει».
@Μαύρε Γάτε & @ Περαστικέ, συμφωνούμε νομίζω όλοι σε αυτά. Έτσι και μη χειρότερα.
Τα Προεδρικά Δ/γματα είναι συνήθως "φωτογραφικοί" Νόμοι, τους οποίους στη συνέχεια ακολουθούν διάφορες Ερμηνευτικές Εγκύκλιοι, πράγμα που (απο)δεικνύει την ατέλειά τους. Συνήθως λέμε, έτσι;
..αναρωτιέμαι αν ο (όποιος τύχει να είναι) Πρόεδρος της Δημοκρατίας μελετά Πριν βάλει την υπογραφή του.. αλλά.. θα μου πείτε ότι η θέση του είναι Λεπτή.. πολύ λεπτής ισορροπίας θα έλεγα..
(είδαμε πόσο διασύρθηκε ο Σαρτζετάκης που τα μελέταγε) και.. όχι, και'γώ δε γουστάριζα το Σαρτζετάκη ως Πρόεδρο, αλλά αυτό (τη μελέτη δλδ) του το αναγνωρίζω.
Πολύ φοβούμαι πως η διοίκηση της ΕΡΤ δεν θα απαντήσει σε κανένα δημοσίευμα επειδή, σε διαφορετική περίπτωση, θα έπρεπε να σπάσει αυγά. Δηλαδή, και να αποδώσει τα του Καίσαρος τω Καίσαρι ως προς τις ευθύνες, αλλά και να δεσμευτεί για το μέλλον και των συμβασιούχων και κάποιων προσώπων (κα Κορομηλά, Μαριανίνα Κριεζή, Μάνος Ελευθερίου και υπόλοιποι). Και αυτά τα αποφεύγει όπως ο διάβολος το λιβάνι...
@@/anonymous\@@
ο μάνος ελευθερίου
είναι καλλιτέχνης
όσο κι ο Τσακνής που λες τώρα εσύ.
και τι να περιμένουμε από όλους εσάς που βλέπετε τηλεόραση που ψηφίζετε που ανήκετε και που είσαστε μέσα σε όλα τα πράγματα ενώ το ίδιο το σύμπαν σάς ξερνάει όπως και κάθε έτερη ανίκανων μωροφιλόδοξων πτωχοπρόδρομων νεοελλήνων συμμορία. από όλους εσάς που δεν έχετε τη λογική στοιχειωδώς αναπτυγμένη αλλά που θέλετε να μιλάτε για τέχνες για επαναστάσεις και για ζωή...χέστες ρουθονοκάπηλοι.
αλλά εδώ υπάρχει κάτι άλλο. μία ανωμαλία, ένας σωβινισμός, μία μηδαμινότητα, ένα πλέγμα, ένας πιραντέλος: οι παραγωγοί των ραδιοφωνικών προγραμμάτων άπαξ και εργαστούν στα κρατικά ράδια μεταμορφώνονται και γίνονται καλλιτέχναι. ένας αθηνοκεντρικός επαρχιωτισμός ανακατεμένος με μπόλικο δηθενισμό.
διότι εσύ anonymous τι είσαι. ένας φανφαρονίσκος φαφλατάς του επιπέδου που νομίζεις ότι ζεις στο χώρο και έχει νόημα όλο αυτό επειδή δεν έχει αυτοκτονήσει ακόμη ο τράγκας και δεν έχουν εισχωρήσει οι φρικτές αυτές συνέπειες της άνοιξης στο τετράχρονο εμαγείο μιας σιγής και μάλιστα αφυδατωμένης.
τι βαρετοί που είσαστε όλοι οι φερέφωνοι οι άσχετοι με όσα νιώθονται.
classical chaos μιας και σε εμένα απευθύνεσε, μου αρέσουν οι άνθρωποι που είναι τόσο απόλυτοι όσο εσύ.
Μου αρέσουν επίσης οι άνθρωποι που βγάζουν συμπεράσματα για τους άλλους χωρίς καν να τους ξέρουν.
Κλείνοντας μου αρέσουν όλοι αυτοί που νομίζοντας πως λένε κάτι επί της ουσίας δεν λένε τίποτα.
Όλοι αυτοί, που έχουν αυτό το στυλάκι επιθετικότητας σαν κι εσένα, μπορούν άνετα να δώσουν στους καναπεδάκηδες να καταλάβουν πως η μωρία περισσεύει και να τους κάνουν να σηκωθούν από τον καναπέ τους, μπας και κάποτε ακουστεί και καμιά εξυπνάδα. Συνέχισε έτσι λοιπόν και μη σταματάς... ;)
(c)ΑΓΓΕΛΟΣ
Δύοντα ευχαριστώ για την συμπλήρωση :)
(c)Άγγελος
@classical chaos
"...ενώ το ίδιο το σύμπαν σάς ξερνάει όπως και κάθε έτερη ανίκανων μωροφιλόδοξων πτωχοπρόδρομων
νεοελλήνων συμμορία..."
φίλε τι παίρνεις;τρομερή έμπνευση keep up.
Έτσι για την ιστορία:
Ο Μάνος Ελευθερίου έχει εκδώσει δύο μυθιστορήματα, εννιά ποιητικές συλλογές, τρεις τόμους με πεζά, τρία λευκώματα και τέσσερις τόμους για το «Θέατρο στην Ερμούπολη τον 20ό αιώνα, 1901-1921»,την ανθολογία Ερμούπολη,Μια πόλη στη λογοτεχνία. Τιμήθηκε με το Κρατικό Βραβείο Μυθιστορήματος 2005 για το μυθιστόρημά του O καιρός των χρυσανθέμων (METAIXMIO, 2004). Ως στιχουργός έχει στο ενεργητικό του περίπου 400 τραγούδια και έχει συνεργαστεί με όλους σχεδόν τους έλληνες συνθέτες.
Συνέχισε λοιπόν να κοιμάσαι τον αιώνιο λιθαργό σου...
εσένα σαλίγκαρε το ύφος σου είναι απαράδεκτο και μάλλον πούστικο. σε ευχαριστώ που με γνώρισες με έναν καλλιτέχνη μεν, αλλά σε τέτοιο επίπεδο δεν συζητώ ούτε για τον ολυμπιακό - πόσο μάλλον για ζητήματα ιδεολογικά.
Σωστά κάνεις, classical chaos διότι το δικό σου επίπεδο είναι πολύ, πολύ (μα πολύ) χαμηλότερο. Τρικυμία εν κρανίω και λίγα λέω. Επειδή λοιπόν ο καθένας ό,τι έχει προσφέρει, κι εσύ έχεις μωρία και οίηση, άσε μας και μη χαλάς τη συζήτηση.
Παρακολουθώ τον γεμάτο έμπνευση και γόνιμες ιδέες διάλογο που προκαλούν τα σχόλια του Χάους και στα οποία ορισμένοι σπεύδουν να απαντήσουν.
Φεύγω με την κόρη μου αυτή τη φορά προς Βωμόν Πωμόν για λίγες μέρες και θα επανέλθω. Συνεχίστε!
Καλό Παρασκευοσαββατοκύριακο.
Φοβάμαι πολύ, πως παραβιάζοντας τις αρχές μου θα καθιερώσω το moderation στα σχόλια.
Είναι τελικά, μία αναγκαία αντιρρυπαντική πρακτική, στοιχειώδης άμυνα σε ηλίθιους θρασύδειλους και ψεύτες (λέγε με Συλβέστρο)
Σύμφωνα με το Προεδρικό Διάταγμα, το οποίο δεν είναι καθόλου "φωτογραφικό", αλλά εκδόθηκε για να εφαρμόσει σχετική ευρωπαϊκή οδηγία, όποιοι συμβασιούχοι έργου πληρούν τα απαραίτητα κριτήρια γίνονται συμβασιούχοι αορίστου χρόνου (η διαδικασία βρίσκεται σε εξέλιξη). Όποιοι δεν τα πληρούν, αλλά κρίνονται απαραίτητοι στην εταιρία, θα υπογράφουν 8μηνες συμβάσεις έργου, ώστε να μην μπορούν στο μέλλον να διεκδικήσουν "μονιμοποίηση".
Ο τρόπος, πάντως, με τον οποίο απομακρύνθηκε η κ. Κορομηλά, δεν ήταν και ο κομψότερος...
@cyrusgeo,σε ευχαριστώ ιδιαιτέρως για το διαφωτιστικό σου σχόλιο. Θα μου επιτρέψεις, να το περάσω στο κύριο δημοσίευμα , πριν ανανεώσω τη σελίδα.
Μα τον Τουτατί,
Ζούμε σε μια ζούγκλα, το Δία μου μέσα!!!
Δημοσίευση σχολίου